MILION HVĚZD

by - září 17, 2018




„Mám takovou teorii. Věci, pocity nebo skutky jsou černé, nebo bílé. Nic mezi tím. Jen ta černá má spoustu dalších odstínů… A mě by zajímalo, jak moc černá je ta tvoje…“
„Ta nejčernější, Chloe.“

Deprese je nemoc. Nemoc, která s vámi prostě je, a buď ji akceptujete, nebo se jí poddáte.
Své o tom ví Chloe i Lincoln. Oba se s ní v životě setkali hned několikrát a každý se s ní popral po svém. Co se ale stane, když jim osud zkříží cesty? Co se stane, když Chloe pozná svoji nejoblíbenější kapelu zblízka? Bude pro ni Kane Lee stále neodolatelný, nebo dá přednost někomu jinému?
Každý má své démony, každý se je snaží schovat, porazit je, ale ne všem se to doopravdy podaří.
Milion hvězd je příběh o pocitech, strachu, o boji s černotou a démony a o životních rozhodnutích.


Milion hvězd jsem začala psát několik měsíců po smrti zpěváka mé oblíbené kapely - Linkin Park. Díky ní, a ještě Good Charlotte, jsem totiž dospěla a přežila to strašné období základní a střední školy. Hudba byla vždy mojí součástí, inspirovala mě, pomáhala mi soustředit se a odreagovat se. Když tu LP byli naposled, dala jsem přednost GC s tím, že LP přece zase určitě dojedou. Jenže to už se mi nikdy nesplní a já toho do dnes lituju. Jen těžko se mi zvládal ten pocit, že kus mě je vlastně nenávratně pryč – a ano, vím, že je to jen kapela. Milion hvězd pro mě bylo vlastně něco jako poslední slovo. Sbohem. Vím, že kniha ani zdaleka nevystihuje bolest lidí, kteří si něčím takovým prošli, a prosím, aby to tak nikdo nebral. Postavy, pocity, situace i samotný příběh – to vše je zcela smyšlené a není založené na ničem, co jsem prožila já, nebo někdo jiný, koho osobně znám. I přesto doufám, že si kniha své čtenáře najde a že jim pomůže překonat špatné časy. 

Hlavní postavy: 

Chloe Reynolds (25)
Matka: Karin Reynolds (CZ)
Otec: Joel Reynolds (US)
Sestra: Karin Raynolds (20)
Prarodiče: Cynthia + Joel Reynolds

Nejlepší kamarádka: Amelia White (CZ/AUS)
Kamarádka: Katarina Urbanová
Kamarádka: Mei Wangová
Kamarád: Dominik Marek
Kamarád: Adam David

Milion Stars
Mason King (kytara + zpěv)
Kane Lee (kytara)
Lincoln Henderson (zpěv) + Jessica - Keith (5), Chloe (6)
Craig Barnes (baskytara)
Zion Lewis (bicí)


CZ prostředí + L.A. (USA)


Můžete zakoupit jako e-knihu zde: 


Recenze:





Databáze knih
Goodreads


You May Also Like

0 komentářů