Postavy: Katarina

by - listopadu 11, 2022

 

Pronásledovaní


Celé jméno: 
Katarina Urbanová

Věk:
cca 26

Výška:
cca 165 cm

Vlasy, oči:
blond, modré

Tetování:
ne

Quote:
Věděla jsem, co mám dělat. S Ochranitelkou v rukou jsem se cítila bezpečně.
Pak už jsem jen vnímala ten ohlušující zvuk, který mnou projel do morku kostí.
Výstřel. Vystřelila jsem.

Něco málo...
Na střední škole ji zasáhly hned dvě tragédie. Jedna z ní udělala tu sebevědomou, hlučnou, jízlivou, rýpavou a seestřednou holku, kterou je na venek pro ostatní. Uvnitř je ale zlomená a vystrašená. Druhá tragédie zasáhla rodinu a Kat je od té doby černou ovcí, které rodiče všechno vyčítají. Udělala si zbrojní pas a chodí na třelnici, aby se zbavila stresu a strachu, který je pro ni všudypřítomný. 


You May Also Like

0 komentářů